Senior Vice President Global Brand Strategy & Communications, SIXT SE
Courses:
Marketing (Bachelor)
Workshop Marketingpraxis (Bachelor)
Product, Brand and Communication Management (Master)
Previous Stations:
Head of International Interactive Marketing Communications, Audi AG
Account Director for BMW International & Germany, Serviceplan Campaign Advertising Agency
MBA INSEAD Business School
Learn more
Dr. Mila Vogelsang
Research Affiliate
Research Affiliate
Research Areas:
Dynamic Pricing
Personalized Pricing
Behavioral Pricing
Digital Marketing
Omnichannel Marketing
Contact:
E-Mail: mila.vogelsang@uni-passau.de
Research Contributions:
Vogelsang, M., Keller, A., Totzek, D. (2019), How to Frame Dynamic Prices? The Differential Effects of Different Framing Formats of Dynamic Prices on Customers’ Price Perceptions and Purchase Decisions, 2019 AMA Summer Educators’ Conference, Chicago, USA, 09.-11.08.2019.
Vogelsang, M. (2019), Dynamic and Personalized Pricing, 23. Doktorandenkolloquium Simon-Kucher & Partners, Bonn, 13.–14.06.2019.
Keller, A., Vogelsang, M., Totzek, D. (2018), How to Frame Dynamic Pricing? 1st Conference of the Bavarian Service Research Cluster, Passau, Germany, 20.–21.09.2018.
Vogelsang, M., Totzek, D. (2017), Dynamic Pricing: Systematisierung des Konzepts und zentrale Herausforderungen in der Praxis, 3. Passauer Digital-Marketing-Konferenz, Passau, Germany, 16.–17.03.2017.
Learn more
Share this page
Beim Anzeigen des Videos wird Ihre IP-Adresse an einen externen Server (Vimeo.com) gesendet.
Video anzeigen
Diese Webseite verwendet Cookies, um Ihnen einen nutzerfreundlichen Service zu bieten sowie Nutzerverhalten in pseudonymer Form zu analysieren. Weitere Informationen sowie die Möglichkeit zum Widerruf finden Sie in unserer Datenschutzerklärung.