Auszeichnungen
- 06/2020 Journal of Service Research Best Reviewer Award 2019
- 07/2019 Emerging Service Scholar Award, AMA SERVSIG
- 07/2019 Journal of Service Research „Best Article“ Award Finalist
- 06/2017 Rigor and Relevance Award der Swiss Academy of Marketing Science
- 05/2017 Reviewer of the year 2016 bei Business Research (BuR)
- 05/2017 Finalist für das beste IJRM Paper in 2016
- 07/2011 Journal of Service Research „Best Article“ Award Finalist
- 02/2011 Best Paper in Track Award (Global Marketing) auf der 2011 Winter Educators’ Conference der American Marketing Association
- 06/2009 Journal of Service Management and Managing Service Quality: An International Journal "Highly Commended Paper" Award, QUIS 11, Wolfsburg
- 06/2009 IBM Best Abstract Award, QUIS 11, Wolfsburg
- 02/2009 Honorable Mention beim 2009 Fisher IMS & AMA SERVSIG Dissertation Proposal Competition
- 08/2008 Honorable Mention bei der 2008 Dissertation Competition der AMA/Relationship Marketing SIG und dem Center for Business and Industrial Marketing der Georgia State University
- 2024 Kulturpreis Bayern
- 2024 Helmut-Schmalen-Dissertationspreis für herausragende Promotionen
- 06/2023 Platz 2 Frontiers in Service Conference/AMA SERVSIG Best Dissertation Award
- 05/2023 Platz 2 EMAC/Enginius Doctoral Dissertation Competition
- 2017 IHK-Preis für herausragende Abschlussarbeiten
- 2020 Platz 3 in der EMAC/Sheth Foundation Doctoral Dissertation Competition
- 2020 Finalist beim Preis der Deutschen Marktforschung in der Kategorie Nachwuchsforscher/in 2020 vom BVM
2019 ISBM Doctoral Dissertation Award Competition Finalist
2019 Nominierung für den EMAC „Best Paper Award"
- 2019 Nominierung für den EMAC „Best Paper Award"
- 2017 Nominierung als BVM/VMÖ/vsms Nachwuchsforscher/in in der Kategorie Masterarbeit